Tuesday 13 December 2011

normal la kalau TERk****t

hyeepp hyeepp hyeeppppp....
waaaahhh..da lame x update blog ni...bru teringat aku ade blog..hahaha..
*padahal aku xde idea n malas giler nk merepek2...ngeeeeeee:P

okeh okeh..back to the main point sal ape yg aku nk cite ni..
actually agak xsenonoh la topik ni,,tp senonoh jek bagi aku...hahahaha
mungkin xsemua orang ley share n talk about dis..tp ade aku kesah..???
cmne la aku boleh terpikir nk merepek sal ni kan...cmni cite die..

beberapa jam yg lepas,,mse dinner kat cafe ngn mmbe..de sorang ni bukak cite sal si B ni kantoi kentot sebabnye volume tuttt tuh xleh dikawal kot..hahaa...then,,kantoi jgak sebab BAHASE BADAN or kalau omputeh ckap apeni.. "body language" die menunjukkan die TELAH MELEPASKAN gas tersebut..hahahah..then,,bermulalah perbincangan kitorang sal KENTUT..




kentut..???????apakah itu..??binatangkah...???hahaha...giler kau binatang...

definisi kentut : Dalam definisi perubatan, kentut adalah sebahagian daripada lebihan gas dalamperut atau usus. Ada kala lebihan gas ini menyebabkan anda berasa tidak selesa seperti perut kembung, sendawa atau kentut. Kebanyakan orang melepaskan gas berlebihan ini 14 kali sehari, tidak kiralah sama ada sebagai kentut atau sendawa.


Kentut tidak membahayakan nyawa, mungkin ia hanya akan membuatkan anda malu jika 'terlepaskannya' di khalayak ramai dan berbau kurang menyenangkan. Bagaimanpun, jika anda kerap kentut ada kalanya ia mungkin penanda masalah kesihatan yang lain. Justeru, anda memerlukan rawatan perubatan.


* ni aku copy paste je..hahaha,...sumber xpasti la "sahih:" ke x yee..

then,,,kitorang pon start la mrepek sal kentut..hahaha...
mmbe yg sorang ni mcm expert jek bab2 cover kalo nk kentut..hahaha..siapekah die..???xley bgtau...yg sorang ni lak nk cover,,tp action die tuh sndiri mengkantoikan die..alahaiii..kesiann...






bile aku balik bilik,,and teringat sal pe yg kitorg borakkan ni,,KENAPE KITA MALU NAK MENGAKU KALAU KITE KENTUT ek..?
hahaa...GILERRRR kau fara kalau xmalu if dah kentut depan orang..lagi2 depan boyfren...hahaha
heeeee....kalau aku pon mmg la malu kan..tp nk wat cmne..dah lumrah alam kan..haha..
itu menunjukkan system, dalam badan kite ni berfungsi ngn baik tau..
penah dengar x,,bagi orang puteh (orang barat) la kan,,kalo kite kentot diorg akan ckp "GOOD" but kalau kite sendawe..EEERRGGHHHHH....cm aku ni haaa...bg diorang xsenonoh namenye.."BEHAVE" okeh..!!hahahaha

bagi aku,,kentut ni perkara normal la...so,,jangan malu tau kalau terkentot...tp jgn la pulak korang kentut depan muke orang lak...tuh namenye KURANG AJAQ...ade fham..??hahaa..
1 lagi tamoo menuding jari ke orang laen kalau dah terkentut tuh..kesian mmbe weyh,,,hahaha...








yang kat atas ni saje jek nk tnjuk jgak..nk bgtau yang PEREMPUAN bersopan santun...hahaa...
okeh ookeh...sudah..letih da menaip..kalau wat assignment xpe jgak...ni aku malas nk update blog ni...ni la jadinye.hahaha...
c u ols untuk entry akan datang yee...daaaaa~

1 comment: