Friday 30 December 2011

aaiiyokkk....tatau...saket...!!

saket..???xde sesape yg saket pon..Alhamdulillah,,aku masih shat lagi..
syukur kehadrat Illahi..=)
hehehehe....

entry kali ni aku just nak share je pengalaman kecik2,,mase sekolah dulu..
tipu la kalo mase sekolah dulu xpenah kene marah ngn cikgu kan..
*TAPI AKU X TIPU OKEH.......FARA BUDAK BAEK......HEEEEEE
hoiiiiiiiiiiiiiiii..sape x takot beb kalo cikgu marah mase kecik2 dlu..
mau terkucir dlm kain kalau lemah semangat..hahahaha...*BUKAN AKU JUGAK.
dah name cikgu kan..kalau yang perempuan,,makkk aiihhhhhh..suare macam petir,,nyaring...berblok2 boleh dengar skali die tengking.....!!hahahahaha..
kalau yang lelaki lak,,,suare garau diorang tuh,,haaihhh..seram aku nk ckap lah..hahhaaha...

SEBAB APE CIKGU MARAH...????
1. mesti la sebab XSIAP HOMEWORK....pemalassssssss....
bile balik umah lpas,,mak msti tanye...adekk...de keje sekolah..?kalau ade,,buat dlu..nanti petang boleh maen...hahaha....sepantas kilat jugak aku jawab..."XDE MAK..ckgu xbagi keje hari ni..........hehehehhee"
ni main reason knape cikgu selalu mara...

2. wat salah or masalah kat sekolah....
okeh....yg ni pon bukan aku...!!!tp kalo ade pon,, I DID NOT DO IT ON PURPOSE ....hahaha...
aku hanyalah insan yang lemah..

tp skrg aku nak mrepek sal kesalahan no.1 tuh..xsiap keje sekolah..
apesal la malas sgt kan..mase kecik2 pon da malas nk wat keje..ape lagi bile da meningkat REMAJA ni..hahhaa*tanak ngaku zaman remaja nk hbis pon..
bile x siap keje sekolah,,ape dapat....??
ROTAN LA MAKANNYEE...!!!!hoohooyeeayhhh...!!!!!



aku ingat lagi mase zaman SEKOLAH RENDAH..*sek.keb.bukit kuantan...
mase tuh dalam standar 4 or 5 la kott....kelas PINTAR..hehehehe..
cikgu yang paling aku ingat is CIKGU ROSLAN..die ajar BM..orangnye mcm pemain gusti..besar..tinggi...suare die...xyah la nk gune2 loud speaker ni...skali die tengking,,ketar badan2...hahahhaa...die ni kirenye OTAI la dlm sekolah aku mase dlu2...rndu die..!!dalam kelass dlu die je yang panggil aku "ANA"..huhuhu..xsuke5..!!!
haaaaaa...back to the story...ni haaaa..sape yang xsiap karangan yang die suroh buat,,memang rotan la kan makannyaa..hahahaa...kelakar bile igt sume ni..
mcm2 aksi bile kene rotan..


1. MENANGIS..
de sorang dak pompuan dlm kelas aku ni,,belom kene rotan pon,,menangis dia macam da saket sgt kene rotan..pastuh,,dah kene rotan ketawe+nanges...haaihh..xfaham btol aku ngn yah ni...da lame xjmpe die..haha..







2. PERGI TOILET.
hahahahaaahaa..yang ni paling lawak dowhhh...
kalau ade award,,,,konfem die menang...mamat ni...sebelum kene rotan g toilet,,lpas kene rotan pon pergi toilet lagi..hahaahaha....xfham jgak knape..hhahahaha...dah tuh,,nk rotan die sorang pon da ambek mase lame...cepat aje tangan die beralih...ahhahhaaha...ade pulak kan orang dengan rela hati nk kene rotan..memang x laaaaaa....


yg 2 orang ni je aku ingat..haha.yang laen tuh,,mostly akan nanges la kene rotan kan...aku tolong ketawekan jek....kejam gilerrrr..!!!!
ni cite mase kecik2 dulu..mase sekolah menengah laen lak kan cite die...da advance banyak mase sekolah menengah...hehehe..
tapi,,kene mara ke,,kene rotan ke..akhirnyaa sume berjaye kan..
xsia2 kene mcm tuh...
so,,sape2 yang nk berjaye tuh,,relakan laa diri anda dirotan..hahhaa*ajaran sesat,...


2 comments:

  1. haha..kenangan kat skolah..memang melucukan kalau dikenang..de masa lawat2 la blog sy ea.. :) nice story!

    ReplyDelete
  2. hahaa...mmg pon..de byk lagi sebenarnyee..insyaAllah.=)

    ReplyDelete