Tuesday 20 December 2011

JANGAN BELAJAR MENIPU...!!

MENIPU................???
tau x pe mksd menipu tuh...meyh2,nk bgtau....menipu tuh mknenye tidak bercakap benar,,atau mengada adakan something yang xada...
hey..!!!!NO NO NO NO NO....!!!
jgn belajar menipu....MAK MARA MAK MARA MAK MARAAAA.....
XXXXXXXX..BOLEY..!!!

ade 2 kategori orang menipu ni..:
1. memang jenis "kaki kencing:" orang..means,,orang confirm akn caye ape die yg cakap...

2. memang jenis suke menipu,,kaki menipu,,TAPI sumpah orang xpercaye pe yg die cakap..*yg ni ditujukan khas buat classmate ku...AHAHAHAHAHA...


pe yang aku nk merepek kali ni is related untuk jenis yg kedua tuh...
ciri2 orang yang mereka2 yang kaki menipu tp SUMPAH ORANG X CAYE tuh is kite tengok expressi muke diorang...  *btol ke aku eja...lantaklah...
muke tuh da habis beriye dah cite....xgempak lak kan cite die...
aku penah kene cmni...bukan aku la yang menipu tuh...de la orang ni..hahahaha..
perbualan kitorang cm ni...

SI DIA : fara,,ko de bace paper pg td,,ko tau x bridge between twin tower tuh runtuh..??
AKU    : oouhhh..yekeeee....hmmmmmm....

beberapa saat kemudian....

SI DIA  : kenape ko xcaye ek pe yg aku ckp...?
AKU     : HAHAHAAHHAHAHAHAHA...kene caye ek.......

cmne la aku nk caye kat SI DIA ni,,,muke die tuh,,,mmg xtahan aku tengok...da habis control nk menipu,,tapi sukmpah x jadi..hahahaha..ape2 je la kan....*konon2 nk kenekan aku...

okeh....aku da melencong ke laen dah ni...aku sebenarnya nk cite sal something yg boleh dijadikan pengajaran dan peringatan..cewaahhhhhhhh...hahahaha
semalam aku makan ngn classmate aku jgak kat aked meranti before nk balik kolej...
then,,hbis makan lak,,sorang ni nk g tgk2 laptop kat kdai area aked tuh laa...pusing2 laa dlm kedai tuh..yg sorang (ucop) ni,,keluar dlu dari kedai tuh..so,,dalam kedai tuh aku,,ayu n payed je la..bertiga....

then,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
berlaku aksi-aksi berikut.....................
*maaplaaa....drawing aku mcm dak tadika an.haha...comey..!!!!:P





korang nmpak x yg 3 orang kat pintu tuh,,haaaa,,,yg tepi dari kiri tuh..payed,,aku n dayu..
yg sorang tuh,orang lidi tuh watak utama..ucop..



then,,ucop masih berkate kate...BUS...!BUS..!
ape aksi kite 3 orang..?hahahaa...
menganjeng2 ucop...TIPUUUU...TIPUUUUU....
then................................



kami berempat hanya mmpu tengok bus tuh meninggalkan kami jek...
huhuhuhuhuhu...
*menyesal x caye  ucop...:P
so,,terpakse tggu d next bus...bukannya kitorang xbalik pon...


HAHAHAHAHAHAHA..
lawak lak bile teringat balik...ngn muke ucop yg beriye-iye tuh,,
ngn ayt farid...tgk2..ucop menipu...
hahahaha...

so.....d moral of  the story is jangan belajar menipu...!!
hahaha..sekali kite menipu,,then bila kita cakap benar pon,,orang still ingat kita menipu...
TAPI....
kita jgak jangan la mudah xpercaya kat orang...rugi kite nanti kalau dia btol2 ckap benar...
HAHAHA..cam ape yang jadi kat kitorang ni...
ade fahamm.............
=)


*btw,,maap sebab aku terlebeh berterus terang lak..gune real name tuh..
kalo gune name A ke B ke C ke..cm xbes pulak..
heeeeeeeeeeeeeee =p



4 comments:

  1. da macam kisah katun da ni..but nice..have moral of the story.. =)

    ReplyDelete
  2. hazem..hahaha..ko jgn tiru cmtuh..sumpah aku xvaye ko da nnt...

    wazir..haha..yupyup..so,jgn menipu..

    ReplyDelete