Tuesday 13 December 2011

mengidam MEE KARI...!!!!

nenenenenneooooooo......alahaiii..da pukul 3.20..suppose aku siap2 nak g class ko-q yg terakhir untuk sem ni..heeeee.....suke5....suke kauuu...!!!!malasnyeeeeewww nak g...huwaaaaaa....
xpela...de mase lagi untuk aku mengarot..jap jek...jap eyh...!!ngeeeeeeeee
aku bukan nk cite sal class ko-q aku yee..jadahnyeee.....hahahaha


aku nk cite sal ni,,,meyh2 bace.....
after solat td,,aku TERtido....terrrrrrr okeh..!!sila faham..hahaha...
then,,bangun2 jek..benda pertame yang aku terbayang is MEE KARI yang mak aku masak.....
okeh...fine....!!!!xtahan betol...nak mee kari yg mak masak.....!!!

*antara alasan untuk balik umah cepat2..ngeeeeee:P




tolonglahh....sedapnyeee....sebijik same mcm mak aku masak...
even mee kari ni bukan my feveret food pon,,tapi kalau teringat nikmat KUAH KARI yang mak aku buat tuhh...
perrrghhhhhhhhhh....wa ckap sama lu beb,,3 hari 2 malam korang akan teringat jek sal mee kari ni..hahhaa...*nape nk 3 hr 2 mlm..?ehh,,,suke ati aku laa...hahahhaa

tp mmg betol pon...kuah tuh sangat2lah memainkan peranan dlm rasa mee kari tuh..dah namepon mee kari kan...xkan kuah lemak cili api paggil mee kari..yeee doppppppp...????hahaha
kuah kari tuh mesti pekat,,likatt,,,,,,kawwwww punyee...terbaekk..baru betol2 nikmat makan mee kari..
ape yg wat kuah kari tuh sedap kan..?haaaa...haruslah bahannye cukup..yg penting santan kelapa tuh,,fresh okeh..!then rempah kari tuh jgak...xboleh bgtau brand ape..heeeee





da tatau nk ngomong ape deh..hahaha..but THE MAIN POINT ku nk ckp is aku mengidam nkmakan mee kari mak aku masak tuh...huhuhuhu...
dugaan betol kalau bab2 makanan ni...
okeh...da kene turun....mmbe tggu nk g ko-q...
korang...!!!lap air liur tuh,,meleleh jek..hahahaha....ngotor....
byeeee...salam...:)


2 comments: